חינם לזמן מוגבל
יונ
7
2013
7
2013
iOS 7 הוכרזה באופן רשמי – הלוגו נתלה ב-Moscone West
נכתב ע"י גיא אפל מתכננת להציג את גרסת ה-iOS הבאה ביום שני הקרוב, בכנס המפתחים השנתי WWDC, אשר מתקיים השנה ב-Moscone West בסן פרנסיסקו. לפני הכנס אפל נוהגת לקשט את המבנה בו היא מקיימת את האירוע.
היום נתלה באנר חדש במבנה, המציג את הלוגו החדש של iOS 7:

כפי שניתן לראות, הלוגו החדש מינימלסטי מאוד לעומת הלוגואים הקודמים:
![]()
![]()
קרדיט תמונה: MacStories
